2017 PYBS Bursları Ne Zaman Yatacak?

2017 Pybs bursları ne zaman yatacak? Pybs bursları ne zaman yatıyor? Pybs bursları ne zaman yatacak? Pybs Bursları hangi ayda yatacak? Pybs bursları ne zaman ödenecek? Dpy bursları ne zaman yatırılacak? Bursluluk ne zaman yatacak? Bursluluk paraları ne zaman yatacak? Bursluluk paraları ne zaman yatacak 2017?

2017 PYBS Bursları Ne Zaman Yatacak?

Tüm öğrenciler için burs ödenekleri 04/07/2017 tarihinde gönderilmiştir. Okul ve Mal Müdürlüklerinin işlemlerinden sonra hesabınıza geçecektir.

Temel Eğitim için PYBS Bursu 2017/ 2.ödemesi 04/07/2017 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Saymanlıklara gönderildi. Saymanlıklardaki iş ve işlemlerin yoğunluğuna göre hesabınıza geçecektir.

Ödenekle ilgili resmi yazı için tıklayınız.

Ortaöğretim için PYBS Bursu 3.ödemesi 04/07/2017 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Saymanlıklara gönderildi. Saymanlıklardaki iş ve işlemlerin yoğunluğuna göre burs ödemeleriniz hesaba geçecektir.

Pybs sınavına girip burs kazanan öğrencilerin en çok merak ettiği soru: Bursluluk paraları ne zaman yatacak? Pybs ne zaman yapılacak önceki konumuzda açıkladık. Konumuzda 2017 Pybs burslarının ne zaman yatacağını kanıtlarla anlatacağız ve burslar sizlere ödenmek üzere saymanlıklara (mal müdürlüklerine) gönderildiği anda duyuracağız. Bursluluk ücretleri bir sene de 4 defa ödenmektedir. Yani 3 aylık dönemlerle bursluluk paranızı alırsınız. Bursluluk ücretleri yaklaşık olarak şu aylarda ödenmektedir: Ocak, Nisan, Temmuz, Ekim.

Yani burs paralarınızı 3 ayda 1 defa alırsınız.

Burslarınızı şu aylarda alırsınız:Ocak, Nisan, Temmuz, Ekim .

1. Ödeme PYBS Bursu Ne Zaman Yatacak 2017?

Bu yıllık burs ücretinizin ilk taksitidir. Ocak, Şubat ve Mart ayının hak edilmiş ödemesi yapılır. 1 Ocak-31 Mart ücreti olan bu burs paranız Nisan ayında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından okulunuzun bağlı olduğu Mal Müdürlüğüne gönderilir. Yani 1.taksit burs ödemeniz Nisan ayında ödenecektir. Bu tarih genellikle Nisan ayının ortalarını bazen de sonralarını da bulmaktadır. Ama tecrübelerimize dayanarak Bursluluk ücretlerinin bu taksiti yaklaşık olarak 1 Nisan-10 Nisan arasında size ödenmek üzere Mal Müdürlüklerine gönderilir.

2.Ödeme PYBS Bursu Ne Zaman Yatacak 2017?

pybs ne zaman yatacakKazandığınız bursun 2.taksitidir. Hak ediliş ayları Nisan,Mayıs ve Haziran’dır. Yani 1 Nisan’dan 30 Haziran’a kadar olan dönemin burs ücretidir. Temmuz ayında Milli Eğitim Bakanlığının Temel Eğitim Genel Müdürlüğü birimi tarafından okulunuzun bağlı olduğu Mal Müdürlüğüne gönderilir. Yine eski tarihlere baktığımız zaman 1-10 Temmuz’da Mal Müdürlüklerine gönderilir ve hak eden öğrencilere Temmuz ayı içerisinde ödemesi yapılır. Yani 2. ödemenizi Temmuz ayında alacaksınız. Temmuz ayında burs ücretleri ödendiği zaman buradan duyuracağız.


3.Ödeme PYBS Bursu Ne Zaman Yatacak 2017?

Yıl içindeki 3. ödemenizin ödenme dönemidir. Bu ödeme Temmuz, Ağustos,Eylül aylarının hak ediş ödemesidir. Yani 1 Temmuz’dan 30 Eylül’e kadar olan dönemin ödemesidir. Bu ödeme yaklaşık olarak 1-10 Ekim arasında Mal Müdürlüklerine gönderilir. Yaklaşık olarak yaz tatili bu aylara denk geldiği için öğrenciler bu ayda burs alıp almayacağını merak eder. Bu konuda hak ettiğiniz için okulların tatil olup olmadığına bakılmaksızın ödemeler devam eder. Mal müdürlükleri de kısa bir sürede hesabınıza aktarır. Yani Ekim ayında hesabınıza geçmiş olacaktır.

İlgini Çekebilir  OHAL Ne Zaman Bitecek?

4.Ödeme PYBS Bursu Ne Zaman Yatacak 2017?

Burs ücretinizin bir yıldaki 4. ödemesidir. Bu ücretin hak ediliş ayları Ekim, Kasım, Aralık’tır. yani 1 Ekim’den 31 Aralık tarihlerinin arasında kalan dönemin ücretidir. Yaklaşık olarak Ocak ayında ödenecek. Bu bursunda yatırılması durumunda sayfamızdan duyuracağız.

2017 PYBS Burs Ücreti Ne Kadar Oldu?

Öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılayabildiği bu burs bir öğrenci için çok değerli bir miktardır. Yıllara göre PYBS burs ücretini inceleyelim:

2013 yılında burs ücreti: 398,72 TL

2014 yılında burs ücreti: 438,89 TL

2015 yılında burs ücreti: 473,47 TL

2016 yılında burs ücreti: 530,24 TL

2017 yılında burs ücreti: 573.47 TL

*Net ücretler yazılmıştır. Yani hesabınıza yatacak olan paradır.

UYARI: Bu yazının tüm hakları Kacgun.com'a aittir. "www.kacgun.com" biçiminde aktif bağlantı verip açık kaynak göstererek içerik kullanılabilir. Açık kaynak göstermeden yapılan alıntılar için yasal takip başlatılacaktır. ©
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız 1 Kişi Oy Verdi, 5 Üzerinden Ortalama Puan: 5,00. Bu Yazıya Oy Vermek İster Misiniz?
Loading...
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 6206 YORUM
BİR YORUM YAZ
  1. Anonim dedi ki:

    Kesin bilgi !!! 24 10 2017 tarihindeyatırılacaktı

    1. Hak geldi batıl zayi oldu dedi ki:

      Gene başladınız savurmaya .insanları kandırmaya çalışmaktan ne anlıyorsunuz .28 inde ödenek çıkar her burs döneminde .ve bi hafta içindede yatar .yani 1 ile 10 ekim arası birgün.gerisi hikaye

  2. buse nur dedi ki:

    ekim bursu alan varmı????????
    lütfen yazın

    1. BraZZers dedi ki:

      Daha ekime girmedik nasıl yatsın

  3. buse nur dedi ki:

    ekim ayı bursunu alan var mı ?lütfen söylesin k.maraş iş bankası

  4. BATMAN İMKB dedi ki:

    MAL MÜDÜRLÜKLERİNE 1-10 EKİM ARASINDA GÖNDERİLSE BİZİM MALL MÜDÜRLER KASIM GİBİ YATIRIRLAR

  5. Anonim dedi ki:

    Ya bu seferlik erken verseniz 3 öğrencim var birde sagolsun okul kıyafet aldırıyo üstünede 85 tlbye eşofman aldırıyor zehir zıkkım olsun inşallah çocuk 8. Sınıf birde yazıklar olsun

  6. isminiz dedi ki:

    adıyamandan alan varmı

  7. Deniz dedi ki:

    Ben özel okula gidiyorum bursumu alirmiyim

  8. Zengin olan arkadaş isimsiz dedi ki:

    Hahaha paracıklar paracıklar

  9. Anonim dedi ki:

    nisandan sonra hiç burs aldınız mı

  10. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar Kayseri’den alan var mı???

  11. Ece dedi ki:

    arkadaşlar ben geçen 11 .sınıfta sınava girdim kazandım 12.sınıf aralık ayında almaya başladım 3 burs aldım 4. Bursu ekimde alır mıyım ?

  12. Gülhan dedi ki:

    Bu tarihler tam olarak doğru mu yani kesin mi

    1. Ahba dedi ki:

      Hayır

  13. Burslu ogrenci dedi ki:

    Kac ay oldu ya hala yatmadi

  14. Rumeysa dedi ki:

    Merhaba ben 5. Sınıfta yeni kazandım burslulugu ilk maaşı m ne zaman yatar

    1. Anonim dedi ki:

      Ocakta falan alirsin simdi vermezler

    2. Admin dedi ki:

      Ocakta falan alirsin ben oyle almistim

  15. Eylül dedi ki:

    Sizce sıradaki burs ne zaman yatar?

  16. Anonim dedi ki:

    Ben 10.06.2017 Tarihinde pybs bursluluk sınavına girdim ve kazandım.7.sınıfa başlabaşlayacağım.ilk bursumu ne zaman alırım bir fikriniz var mı acaba

    1. Melis dedi ki:

      Aralikta alicaksin

      1. İrem Deryanur K. dedi ki:

        kesin mi bir de 600 tl alcaz diye söylenti var bende bu sene kazandım 2017 7ye geçtiim ekimde mi aralıkta mı yatıcak

        1. Misafir dedi ki:

          Kesinliklikle Aralık’ta yatar

          1. ıy5k dedi ki:

            yanlış net bir tarihte verilmiyor bazen bazı okullar geç veriyor değişir o bil öyle konuş

        2. Melis dedi ki:

          Gecen yıl 573 ti bu yıl 600 olur kesinlikle ve ilk alanlar aralikta aliyor

        3. Mert dedi ki:

          573 tl alicaksiniz 600 tl yi cok beklersiniz

    2. Anonim dedi ki:

      Evet aralıkta alacaksın

    3. misafir dedi ki:

      ben geçen yıl ocakta almaya başladım sende ocakta alırısın

  17. Berke dedi ki:

    arkadaşlar burs liseye kadarmı sürecek yoksa okullar açılınca başlayıp okullar kapanınca bitecekmi

    1. ee dedi ki:

      Tüm lise boyunca devam eder üniversiteye geçince sona erer. Yani yaz döneminde de alırsın

  18. Burslu ogrenci dedi ki:

    Hala yatmadi ya her gun bakiyorum niye bu kadar gec yatiriyorlar ki

    1. Derya Nur dedi ki:

      evet şu numaradan arayıp sorgulayabilirsin 444 00 00 numarasından ara bak kayıtlı tc veya kart numaranı giriyosun istediğin bölümün sayısını giriyosun filan

  19. Anonim dedi ki:

    Karttaki paramız bqkqhildigimz bir uygulama varmi bilen le üşenmedin yazsin

    1. Burs meraklısı dedi ki:

      Hangi banka

      1. Derya Nur dedi ki:

        evet şu numaradan arayıp sorgulayabilirsin 444 00 00

      2. Derya Nur dedi ki:

        evet şu numaradan arayıp sorgulayabilirsin 444 00 00 numarasından ara bak kayıtlı tc veya kart numaranı giriyosun istediğin bölümün sayısını giriyosun filan dfghjköl

  20. Bursunu alamayan ogrenci dedi ki:

    Alt tarafı bi burs yatırcaklar ha

  21. Ferdi dedi ki:

    1 ay oldu ve benim bursum hep böyle geç yatıyor bunun için nereye başvurabilirim?

    1. Anonim dedi ki:

      Okula başvur

    2. Misafir dedi ki:

      Okulla alakalı bunu banka yada milli eğitim felan çözemez okulla konuşun bursunun geç yattığını ve nedenini öğrenmek istediğini söyle umarım sorunu cozebilirsin şimdiye Alman gerekirdi

  22. ayşe dedi ki:

    benim bursumda az yatmış 100 lira

  23. Afyonlu dedi ki:

    Ben okulla konuştum milli eğitimi aradım ve bankayla konuştum ondan sonra yattı

    1. Bursuna hasret kalan öğrenci dedi ki:

      Eylülde yatsa nolur ya niye Ekim ıff

  24. bursunu alamayan ögrenci dedi ki:

    Bu arada yalovadan alan varmı lütfen yazınnn

  25. Bursunu alamayan ogrenci dedi ki:

    Bende hala alamadım niyeeee yatırmıyor ki hiç biryeri de aramadım yatirsinlarrrr artık her gun bakıyorum

  26. Zeynep dedi ki:

    Kızım 3. Ödeme olan temmuz ödemesini almadı banka ve okulu aradım okul yatırdık bankada okulla görüşüyoruz diyor başına aynısı gelen varmı teşekkürler…

    1. Anonim dedi ki:

      Bizimde yatmadı

    2. Burssuz dedi ki:

      bize de şeyi söylüyorlar

  27. Anonim dedi ki:

    Ben bu sene liseden mezun oldum. Son bursumu alamadım. (Nisan mayıs haziran) son bursları alacakmıyız arkadaşlar.

  28. Misafir dedi ki:

    Arkadaşlar sonunda bursumu alabildim çok mutluyum 9 ağustos

  29. bahar candan dedi ki:

    Ama. Cogu sitede okullar acildiktra sonra 2 hafta icerisinde alabilirsiniz deniliyor ve hemen hemen hepsinde ekim ayinda alinacak deniliyor siz ne bir sonraki bursu ne zaman alicaksiniz

    1. winx bloom dedi ki:

      bahar candan abla sen de mi burs alıyoorsun ben de alıyorum hayranınım lise sonda bitmiyo bursal bakın bahar candan bile alıyo çok mutluyum

  30. Mtp dedi ki:

    biz de bu sene kazandık bursu.8 agustos 2017.Aralık ya da Ocak ta mı yatar yani.bi de banka hesabı açacağız sanırım ziraat bankası nda.doğrumudur??

    1. Emirhan dedi ki:

      okulun anlaştığı banka vardır okulla görüşün

  31. Anonim dedi ki:

    arkadaşlar bursluluk şöle bişe bende bu sene kazandım sen ilk başta kendine ziraatbankası kartı açtırcan senin üstüne sonra onu belgeleriyle beraber müdüre vereceksiniz ondan sonra müdür işlemleri yapacak ve burslar belirtilen tarihte yatacak

    1. Akdeniz dedi ki:

      Her okulun bankası farklı,okul müdürünüzden hangi banka ve hangi şube de hesap açmanız gerektiğini sorun sonra hesap açın.Ben geçen sene kazandım iş bankasında hesap açtık.

  32. bahar candan dedi ki:

    Ben bu sene kazandim ne zaman alirim tahmini yazsin lutfen ve bu sene ne kadar olur

    1. Cevap dedi ki:

      Ekim de alamazsın Aralık’ta alacaksın eğer gecikmeli olursa ocakta ama ekimde kesin alamazsın

      1. Akdeniz dedi ki:

        Aralık 20 den sonra alabilirsin.Ben geçen yıl kazandım.Aralıkta yatmıştı ilk burs

        1. bahar candan dedi ki:

          Neden ekimde alamam ki her sitede ekimde alinacK deniliyor bizde ekim bursunu degil bir sonraki bursumu alicaz yani ocata mi o zaman her sitede niye ekim yada eylulkde kjesin alirsiniz deniliyor siz bir soinrKi bursunuzu ne zaman alicaksinizve ben hala hesap acmadim son arh ne cunku liseye gectim tam olaraK okulum belli degil

          1. princess dedi ki:

            biz ekim ayında alacaz.ama bu yıl kazananlar ocak ta yatar.sitelerde yazan ekim ayı önceden kazanıp da alanlar için

  33. Misafir dedi ki:

    Gaziantep finasbank yattı mı???????

  34. :) ;(((( dedi ki:

    Arkadaşlar ben hala bursluluk paramı almadım ama bu sitede 1-10 Ekim de yatacak yazıyo bugün 6 Ağustos benim adım hilal

    1. 😥😥😥 dedi ki:

      1 10 Ekim dediğin diğer burs tarihi bunu normalde 1 10 temmuz diyor bende hala alamadım

  35. gizem dedi ki:

    arkadaşlar ekim de fln açıklanır

  36. No To Emperyalizm dedi ki:

    Benim burs yatmadi ramazan niye ya :(

  37. abc dedi ki:

    İstanbul/ Bahçelievler yattı mı ya da yatınca haber verir misiniz lütfen

  38. abc dedi ki:

    İSTNBUL / BAHÇELİEVLER ne zaman yatacak haber verir misiniz? Ya da yattı mı haber verin lütfen 1 ay oldu artık!

  39. 😥😥😥 dedi ki:

    Arkadaşlar ben bursumu hala alamadım benim gibi olan var mı

    1. Anonim dedi ki:

      Bende alamadım Gaziantepte yaşıyorum Finansbank benimki duyduğuma görede parayı eksik veriyorlarmış hakkımızı yiyiyorlar MEB in yatıralı çok oldu kendileri hala yatırmamışlar banada eksik verirseler haram olsun kendilerinin parasını alıyoruz sanki kendi hakkımızla kazandık emek vere vere üffbak sinir oldum senin bankan hangisi nerede yaşıyorsun 😑😑😑😑😑😑😑😑😑

  40. Bursunu alamayan dedi ki:

    Arkadaşlar bu gün 4 Ağustos ama benim bursum yatmadı benim gibi olanınız varmı

    1. Bahadır (ögrenci velisi) dedi ki:

      Arkadaslar bugün 6 agustos bagcılarda da bursu yatmayan ögrenciler var 4 temmuzda gonderilmis oysa ki

  41. EMIRHAN dedi ki:

    ARKADASLAR KARTAL DA ZIRAAT YATMAMISTIR GUN 4 AGUSTOS

    1. ese dedi ki:

      Bencede