Yılbaşı Tatili Kaç Gün 2018?

Yılbaşına kaç gün kaldı konumuz için tıklayınız.

Kaynak: 2429 Sayılı Ulusal Bayram ve Genel Tatiller Hakkında Kanun

2018 Yılbaşı Tatili Kaç Gün?

2018 yılında yılbaşı tatili yani yeni yıla girilmesiyle resmi olarak 1 gün tatil ilan edilir. Bu sene 1 Ocak 2018 tarihi Pazartesi gününe denk gelmektedir. Pazartesi gününe denk geldiği için yılbaşı tatilinden milyonlarca memur yararlanacaktır. MEB personeli, öğretmenler, memurlar yılbaşı tatilinden yararlanabileceklerdir.

1 Ocak 2018 Yılbaşı tatili 1 gündür.

Önceki Yılbaşı Tatilleri

Yakın bir tarih 2017 yılında 1 Ocak Pazar gününe denk gelmişti. Yani resmi olarak yılbaşı tatili Pazar günüydü. Ama 1 Ocak 2017 yani Pazar günü resmi tatil ilan edildi. Bu şekilde 2017 yılında hafta sonu birleştirilerek memurlar, öğretmenler, banka çalışanları, Ptt çalışanları 2 günlük tatil yapmış oldu. Yılbaşı tatili kaç gün önceden resmi olarak belli ama tatilin uzayıp uzamadığı Bakanlık tarafından daha sonra açıklanmaktadır. Ama 2017 yılında tatil Pazar gününe denk geldiği için sadece Pazar günü görevli olan kamu personelleri bu tatilden faydalanacak.

1 Ocak Okullar Tatil mi?

1 Ocak yılbaşı tatilinde okullar resmi olarak 1 gün tatildir. Bu sene 1 Ocak yeni yıl tatili Pazartesi gününe denk geldiği için okullar bu tatilden yararlanabileceklerdir. Önceki senelerde öğrenciler, öğretmenler, müdürler tüm Milli Eğitim Bakanlığı personeli bu tatilden yararlanamamıştı.

Yılbaşı Tatilinde Bankalar Açık mı?

Yılbaşı tatillerinde bankalar kapalıdır. Banka ile alakalı işleri olan okuyucularımızın banka ile ilgili iş ve işlemlerini daha önceden yaptırmalarını mağduriyet yaşamamaları için tavsiye ederiz. Yılbaşı tatili 2018 yılında Pazartesi gününe denk geldiği için bankalar hafta sonu tatilinde zaten kapalıdır.

İlgini Çekebilir  Kurban Bayramı Kaç Gün Tatil? 2017

Ptt, Kargo Şirketleri Yılbaşı Tatilinde Açık mı?

Yılbaşı tatili Ptt ve kargo şirketlerini kapsamaktadır. Kargo şirketleri ve ptt yılbaşı tatilinde kapalıdır ve kargo dağıtımı yapılmaz. Normal de Pazartesi günü kargo dağıtımı yapan firmalar bulunmaktadır ama 2018 yılında 1 Ocak yılbaşı tatilinde dağıtım yapılmayacaktır. Bunun için planlarınızı tatile göre yapmanızı tavsiye ederiz.

UYARI: Bu yazının tüm hakları Kacgun.com'a aittir. "www.kacgun.com" biçiminde aktif bağlantı verip açık kaynak göstererek içerik kullanılabilir. Açık kaynak göstermeden yapılan alıntılar için yasal takip başlatılacaktır. ©
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (YILDIZLARA TIKLAYARAK BU YAZIYA OY VEREBİLİRSİNİZ)
Loading...
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 15 YORUM
BİR YORUM YAZ
  1. Deniz dedi ki:

    Pazar günü zaten Resmi olarak tatil onu türk halkı olarak biliyoruz fakat her sene pazartesi günü tatil olurken bu sene olmaması acıkcası Cok garip..

  2. fuat can dedi ki:

    Pazar iyidir iyi

  3. Defne dedi ki:

    Yaa pazarteside tatil olsun nolurr ne olucak sanki zaten saatlerde kış saatine dönmedii :((

  4. Selin dedi ki:

    Keşke pazartesi günüde tatil olsa ne var bi güncük tatil yapıverseler haksızmıyım arkadaşlar zaten saatlerde geriye alınmadı off

  5. Ali dedi ki:

    Pazar kurslar tatil

  6. Majid Diarmand dedi ki:

    Musliman ülkeleri zaten her gun tatildir en azindan 1 Ocak çalişalim

  7. PAZARTESİ TATİL OLMALI dedi ki:

    Normalde yılbaşı gecesinden sonra bir gün tatil olur; ama nedense Pazartesi tatil olmayacak. Çok garip, bir gün tatil yapın n’olacak ?! Milli Eğitim Bakanlığı Pazartesi tatil yapmalı bu yıl zaten garip olaylar yaşandı. Saatler 1 saat geri alınmadı , tatiller haftasonuna denk geldi. Bari bir gün tatilimiz olsun 2017’ye iyi bir şekilde girelim. Biran önce MEB bu sorunu düzeltmeli !

  8. Anonim dedi ki:

    Pazartesi Tatil olsa Keşke Off :(

    1. Selin dedi ki:

      Haklısın hemde çok

  9. buse dedi ki:

    ne olur sanki pazartesi günü tatil olsak . haklı değilmiyim

  10. sena dedi ki:

    pazar günü yerine pazartesi tatil olsun

    1. Furkan dedi ki:

      Haklısınız tabi

  11. Anonim dedi ki:

    Cok az ya offf

  12. Enes dedi ki:

    Offfff